27 Haz 2012

Su mu olsam Hava mı yoksa






Hava mı olsam su mu yoksa, 
Bir türlü karar veremedim. 

Rüzgar olmak isterdim, 
Onun kadar hür. 
Nehir olmak isterdim, 
Onun kadar gür. 

Meltem olmak isterdim, 
Onun kadar serin ve zarif. 
Pınar olmak isterdim, 
Onun dokunuşu kadar naif. 

Kasırga olmak isterdim, 
Onun kadar hiddetli. 
Yağmur olmak isterdim, 
Onun kadar hüzünlü. 

Sanırım ben bulut olmak isterdim. 
Hem bir başına hür, 
Hem serin ve gür. 

İstediğim zaman haykırıp gürleyecek 
İçimden geldiği gibi ağlayacaktım 
Yada kavga edecektim gökyüzüyle 
Ve kavgam aydınlatacaktı dünyayı

Kavga ve gözyaşı ile tükenecek
Ama can olacaktım toprağa,
Dost olacaktım rüzgara,
Kardeş olacaktım suya,
Serin kılacaktım alevi..

Sonra yeniden doğacaktım...

...


Bu yarım kalmış şiir, aciz bedenlere esir düşmüş tüm dostlarıma ithaf edilmiştir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Best affiliate payout program guaranteed with FileSonic.com