27 Haz 2012

Kalem mi olsam Kağıt mı yoksa





Kalem mi olsam kağıt mı yoksa...
Bir türlü karar veremedim,

Tükenmez bir kalem olmak isterdim, 
Yazdıkları asla silinmeyecek. 
Sözleşme kağıdı olmak isterdim, 
Sözüne herkes güvenecek. 

Kara kalem olmak isterdim, 
Keyfince karalayacak. 
Müsvette kağıt olmak isterdim, 
Kaygısızca karalanacak. 

Pastel kalem olmak isterdim, 
Bir çocuğun dünyası olacak. 
Resim kağıdı olmak isterdim, 
Düşleri saklayacak. 

Uçlu kalem olmak isterdim, 
Kalbimle birlikte kırılacak. 
Parşömen kağıt olmak isterdim, 
Yıllarca saklı kalacak. 

Bir mektubu olabilirdim mesela, 
İçindeki sevdayı kağıda nakşeden bir aşığın 
Yada anacığına son vedası bir askerin ... 

Sanırım ben kitap olmak isterdim, 
Gönlündeki alevi kalemi ile sayfalara döken bir şairin 
Kitabı olmak isterdim unutulacak bir şiirin. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Best affiliate payout program guaranteed with FileSonic.com