3 Oca 2015

Canlı Yayında Nihat Hatipoğlu'na Şok Soru

http://sanalolay.com/wp-content/uploads/2015/01/images.jpg

Türk televizyonlarında yine garip bir durum ile karşı karşıya kaldık. Bir televizyon kanalında yayınlanan, Nihat Hatipoğlu Sorularınızı Yanıtlıyor programına telefon ile bağlanan bir bayan izleyici Hatipoğluna ilginç bir soru yöneltti. 


Bayan seyircinin ” “4 yıl önce boşandım. Boşandığım eşimden 2 çocuğum var. Eşim benden ayrıldıktan sonra başka bir kadınla evlendi. Ben şimdi 3. bir çocuk istiyorum. Kimseden de istemiyorum. Çocuklarımın kardeşi kendi babalarından olsun, kendi canlarından olsun istiyorum. 3. çocuğumun babasının da eski kocam olmasını istiyorum. Boşandığım eşimden hamile kalmak istiyorum” sorusu karşısında hayretler içersinde kalan Nihat Hatipoğlu soruyu güzel bir şekilde cevapladı.


İzleyin


İzlemek için tıklayın İzlemek için tıklayın




Kaynak
Canlı Yayında Nihat Hatipoğlu'na Şok Soru

izle, nihat hatipoglu, soru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Best affiliate payout program guaranteed with FileSonic.com